sobota, 30 lipca 2011

Poznań

Dzisiaj taki mały post o mojej wycieczce do Poznania :) Na wstępie ogromnie dziękuję AnBerry która poleciła mi parę pięknych miejsc :) W tym wycieczkę Maltanką do zoo, która sprawiła mi ogromna przyjemność :D Okazuję się że Poznań ma bardzo przyjazne zwierzęta :D Mój chłopak miał niezwykłe szczeście i miał okazje nakarmić surykatkę liściem :D





Czy on nie jest przesłodki? ;D



Ciastko które podbiło moje podniebienie :D Za nim najbardziej będę tęsknić 


I parę zdjęć z wycieczki po starym mieście 



9 komentarzy:

  1. ciesze się że ci się podobało:) Bo mieszkam w Poznaniu to piękne miasto!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodkie zwierzaki:D ale to ciastko wygląda teochę mało apetycznie, źle mi się jakoś skojarzyło xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha odnioslam to samo wrazenie co do ciastka :D
    A zdjecia sliczne, faktycznie szczesciarz, ze mogl nakarmic takiego slodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, rożki są przepyszne, wasze skojarzenia są bezpodstawne (dobra, sama w to nie wierzę :P) Cieszę się, że Ci się podobało, uwielbiam Poznań. Na przedostatnim zdjęciu pod miętową kamienicą rozkłada się jeszcze jeden stragan, na którym można było kupić moje kolczyki ;D Akurat załapałaś się na ładną pogodę... Bo od wczoraj strasznie pada... =="

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka surykatka ! :D

    Zdjęcia bardzo ładne :)

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zwierzaki a ciastko wygląda smakowicie:) jeżeli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki które tak Ci się podobają są u mnie na sprzedaż w promocyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak nazywa się to ciastko? Może znajdziesz przepis w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom, widzę że świetnie się bawiłaś :) cieszę się z tego powodu i również dziękuję, że odwiedziłaś mój blog :))

    OdpowiedzUsuń