poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Dwa wiosenne wianki DIY





Cześć Dziewczyny! W tym roku wiosna nas nie rozpieszcza, za oknem na zmianę pada deszcz albo śnieg. Nie chcę marudzić… ale tęsknie już za słońcem i ładną pogodą wtedy od razu mam chęć do działania, a teraz tylko leżenie na kanapie mi w głowie :)  Żeby trochę się rozruszać postanowiłam że ożywię sobie trochę mieszkanie wiosennymi ozdobami, może którejś z Was pomysł się spodoba i wykorzysta go u siebie :)

Zapraszam na szybkie DIY na wiosenne wianki z materiału.

Jeśli ma się do dyspozycji maszynę do szycia, wykonanie takiej ozdoby zajmuje około pół godziny. Bez problemu można też poradzić sobie z igłą i nitką tylko trzeba się trochę dłużej pomęczyć. Moje wianki wykonane są ze starych T-shirtów które chciałam wyrzucić, do tego trochę wstążek i nic więcej nam nie potrzeba.





Z materiału wycinamy trzy paski o długości około 75cm ( dłuższe jeśli chcemy większy wianek) i szerokości 10cm. Składamy na je pół i zszywamy. Powstałe tubki wypełniamy niezbyt ściśle watą ( u mnie kulka silikonowa można ją kupić na allegro). Wszystkie trzy wypchane elementy zszywamy ze sobą i zaplatamy warkocz.



Oba końce wianka można ze sobą zszyć, ja zdecydowałam się na związanie kawałkiem materiału. Pozostaje nam już tylko dołożyć dodatki. 



U mnie w pierwszej odsłonie prosta marynarska kokarda i druga propozycja kolorowe wstążki przyszyte z tyłu wianka.







Jak Wam się podobają takie ozdoby do domu? :)
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :*

47 komentarzy:

  1. Piękne:) Świetny pomysł z tym warkoczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę genialne pomysły :) ! Nie wpadłabym na to. Wyszło świetnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują :) Też mam w szafie kilka niepotrzebnych T-shirtów - już wiem chyba jak je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek :) Warkocz prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie mi się marzy taki koc pleciony ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne by były do pokoiku dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie :) Rewelacyjnie wyglądają te wianeczki i dzięki za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wianki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe:) Jestem pod wrażeniem :)Ja też bardzo tęsknię za prawdziwą słoneczną i ciepłą wiosną, może niedługo zagości na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny <3 Ślicznie wyszedł ci ten wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ślicznie, lubię takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robią wrażenie :) kto by pomyślał, że takie cuda można wykonać z T-shirtów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie wygląda, tak romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj mnie też już brakuje ciepła i pięknej pogody :D
    Pomysł na wykorzystanie starej koszulki super! Ciekawe jak wyglądałyby w innych kolorach :D i np z jakimś kwiatowym motywem - tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądają te wianki DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się taki wianek podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale przepiękne! Muszę coś takiego zrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny wianek :-) I te kokardki... Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne wianki :) prezentują się świetnie i są tak starannie wykonane :) podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie to urocze! Dziewczęce. Aż zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudowne i jakie estetyczne.
    Dlaczego ja nie umiem obsłużyć maszyny do szycia?

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosto ale efektownie-lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ to piękne! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże jaki cudowny ja nigdy nie mam talentu do robienia takich rzeczy :( zazdroszczę!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje? Bardzo mi sie u Ciebie spodobało!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Jesteś niesamowicie kreatywna i tworzysz na prawdę piękne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam dwie lewe ręce do szycia, przyznam że wianek pięknie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne, a ten z kokardą w paski jest po prostu idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wianki to piękne ozdoby! Sama co prawda przymierzam się do ich zrobienia jak pies do jeża, ale chętnie podziwiam u innych;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne! Zazdroszczę precyzji w wykonywaniu takich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń