czwartek, 25 maja 2017

Daniel




Cześć dziewczyny:) Chciała bym się z Wami podzielić niezwykle ważna da mnie nowiną która jest też powodem mojej nie obecności na blogu. 29 kwietnia urodził się mój synek Daniel :) Muszę przyznać że mój świat staną do góry nogami i na razie nawet jak mam wolną chwile to po prostu ciężko mi się oderwać od tego małego bąbelka. Nie mogę uwierzyć, że za parę dni minie już miesiąc…
Dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod ostatnim postem, to dla mnie świetna motywacja szczególnie teraz kiedy czasu i chęci jest trochę mniej.


36 komentarzy:

  1. Najserdeczniejsze gratulacje!!! Dużo zdrówka dla Maleństwa i samych radosnych chwil spędzanych z Maluszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Imię piękne ;) W takim razie cierpliwie czekamy aż znów będziesz miała chwilę czasu i siły na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooooow :) Moje gratulacje :) takie małe bobasy są roz-wa-la-ją-ce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooooow :) Moje gratulacje :) takie małe bobasy są roz-wa-la-ją-ce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dużo zdrówka dla maleństwa żeby rosło zdrowe <3 i samych cudowności:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) Śliczne imię mu wybrałaś. Życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie . gratuluję i życzę Wam zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Wspaniała wiadomość :) Dużo zdrówka i szczęścia Was i dla Danielka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) wiem jak świat może się wywrócić do góry nogami ;D Powodzenia i dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !! Dużo zdrówka dla Was ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :) Dużo zdrowia dla niego, a dla Ciebie siły! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Wszystkiego dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję z całego serca! Imię też bardzo mi się podoba <3 Mam nadzieję, że będziesz zaglądała na bloga w wolnych chwilach, nie zapominaj o nas! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i maleństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję! Dużo zdrowia, szczęścia i uśmiechu dla Ciebie oraz Malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje.Synek niech się zdrowo chowa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super gratuluję!!! Ciesz się tymi chwilami, bo czas szybko mija. Mój maluch dopiero się urodził, a za 2 dni kończy już 9 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) Nie przejmuj się blogiem tylko leć do syna i spędzaj z nim jak najwięcej czasu :) Zdrowia i szczęścia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję ! :)

    Pozdrawiam ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku! Gratulację w takim razie ^^ Dużo wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego w takim razie, piekne imie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! :) Nie odrywaj się od dziecka. Blog przecież poczeka, a maluchy szybko rosną. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję :) Wróć do nas jak maluszek podrośnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczere gratulacje,oby maleństwo było zdrowe ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje !! Wytrwałości samych uśmiechów zdrowia i duzooo miłosci :) <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Niebawem i mój świat się totalnie zmieni, ale tymczasem życzę Wam dużo zdrówka i miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale, niech rośnie zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń