piątek, 17 sierpnia 2012

babeczki z posypką

Cześć dziewczyny!
Dziękuje Wam za wszystkie pomysły na imiona dla ptaszków :D
Postanowiłam białego nazwać Bu Bu a pomarańczową kulkę mój chłopak nazwał Miś :D
Niestety kanarki trochę przestały się lubić i trzeba było je rozdzielić :(
Teraz został mi tylko Bu Bu a Miś mieszka z moim chłopakiem :D

Ale żeby już tak nie nudzić ciągle z postami bardziej osobistymi 
prezentuję babeczki z posypką :D




i taki bonus: mój pies pilnujący klatki :D
Leży tak dzień i noc :D



28 komentarzy:

  1. super babeczki, a pies świetnyy!!! Jak ma na imię? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne babeczki i słodki piesek

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sunia jest urocza
    Ma ubarwienie jak moja
    Szkoda, że kanarki się nie polubiły
    A babeczki są słodkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te babeczki ! A pies ? Jejku *_* Uwielbiam takie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne babeczki :)

    Fajnie, że pies zaakceptował kanarka. Szkoda, że ptaszki się nie polubiły, ale mimo Twoich uprzedzeń uważam, że fajnie czyta się takie prywatne wieści z domu rękodzielniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniusie babeczki ;) I jestem pełna podziwu , bo ,,bita śmietana'' wygląda jak prawdziwa ;)
    I fajny strażnik klatki ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przesłodziaśne, zjadłabym je gdyby był jadalne ;33

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ta babeczki i przystojnego masz tego strażnika ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodzisne extra kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie nie wiem, o jakie ptaszki chodzi, bo długo mnie nie było, ale się dowiem...
    Fajne babeczki, to prawda, że bita śmietana wygląda jak prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę talentu do nakładania silikonu :D
    xmarax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoooodkie :) Widać, że kanarek bezpieczny :P

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma sprawy ! robisz cudowne rzeczy, że aż miło się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie śliczne! a ślimaki trzymam w terrarium, to potwory z afryki,a mogą ważyć nawet 0,7 kg!

    OdpowiedzUsuń
  16. widać psiak polubił kanarki (które swoją drogą są przeurocze) :)) a babeczki przesmaczne i słodziaszne :)) wiesz, jak to mówią, kto się czubi, ten się lubi, więc kto wie, może jak Twój chłopak odwiedzi Cię ze swoim kanarkiem zakochają się w sobie i będą żyć razem długo i szczęśliwie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne babeczki ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowite ^^ Na poczatku myslałam, że to prawdziwe wypieki :D

    Zapraszam do mnie: wymien-sie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kanarek będzie bezpieczny :D Świetne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne jak zawsze!Postanowiłam,że niedługo coś u ciebie zamówię-ale nie wiem kiedy^^
    a u mnnie ostatni dzień konkursu-w którym można wygrać bon o wartości 50zł:)
    http://fioletowe-serce.blogspot.com/2012/08/konkurs-dash44.html
    zapraszam!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Kanarki są śliczne! Ten biały najbardziej mi się podoba :) Uwielbiam tą posypkę, która jest na babeczkach - tylko, że tą prawdziwą, nie modelinową ;)
    Pozdrawiam!
    wiwkawowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmmm babeczki ;) (u mnei tez własnie sa babeczki na blogu ;) )
    a piesek kochany ;)

    OdpowiedzUsuń