środa, 9 listopada 2011

księżniczkowe babeczki

Dlaczego księżniczkowe? nie wiem po prostu tak jakoś mi się kojarzą :) 
Dziś od 6 jestem na nogach a mam jeszcze tyle do zrobienia :D
 Dziewczyny macie jakiś magiczny sposób na zastrzyk energii ?:D kawa już nie działa :D





25 komentarzy:

  1. Fajne :) Podoba mi się ten krem, wygląda jak prawdziwy :)

    A próbowałaś czekolady? w ilościach hurtowych? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego księżniczkowe babeczki? Bo są różoweeee:D Hmmm ja oprócz kawy piję też te energetyczne drinki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też zacznę robić coś z modeliny, ale nie mam o tym zielonego pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie księżniczkowe ;)
    Co do zastrzyku energii- yerba mate.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Księżniczkowe" - określenie pasuje idealnie :)
    Takie słodziutkie i dziewczęce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne!<3 chyba się zakochałam;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga;)
    PATRYCJA;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Megaa, zresztą jak wszystkie twoje wyroby ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jak wyprostuje to po dwuch godzinach juz nie widac:(
    chcialabym miec twoje wlosy,jesli sa takie proste:)

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudo a ta posypka to koraliki prawda??
    Zapraszam do mnie www.modelinowypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne słodziaki :)

    pozdrawiam, Mereo

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie! Aż chciało by się być księżniczką w takich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Az chce sie schrupać :) a jak fajnie mieć takie na uszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ślicznie robisz , twój sklepik też jest boski :) Może coś zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  14. wkoncu mi sie cos naprawilo i moge obserwowac.wiec obserwuje z wielka przyjemnoscia:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez napewno nie bede sie uczyc.
    no coz taka carma:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no, pink bubbles ja znowu wymiękam przy Twoich tworkach! Rozkoszne te kolczyczki i bardzooo ksieżniczkowe, pozdrawiam, Żania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznee ! ;) Zapraszam do mniee ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko, jakie śliczne!
    Zachęcam do obserwowania mojego bloga, jeśli to zrobisz na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń