poniedziałek, 1 października 2012

Wąsy

Cześć bąbelki :)

Wiem że dawno nie pisałam i obiecałam post ze słupska ale niestety dopadła mnie choroba i przez parę ostatnich dni tylko leże w łóżku i marudzę :)

Odnalazłam jakąś moją starą prace wykonaną jeszcze w trakcie wielkiego szału na wąsy :D 
Miałam wtedy wielką ochotę na wąsowy pierścionek ale jak już go sobie zrobiłam to zaczęłam szaleć na punkcie piór :D



Mam jeszcze pytanie do modeliniarek :)
Używałyście kiedyś modeliny firmy signature? 
Skuszona ceną i ładnymi kolorami kupiłam sobie jedną paczkę ale jeszcze jej nie testowałam,
jestem ciekawa Waszych opinii :)



41 komentarzy:

  1. Huhu, tutorialu nie będzie? :( Świetne wąsy. Z tej modeliny jeszcze nigdy nie korzystałam. Kiedy będzie Candy? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle, to gdzie kupowałaś tę modelinę? *-* Wygląda na przyzwoitą. :D

      Usuń
  2. fajne kolorki naprawdę kuszące :>
    ja swoje lepienie zaczęłam od razu od fimo więc nie testowałam żadnych modelin
    przy okazji zapraszam serdecznie na rozdanie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wąsowy motyw! Kocham wręcz! :D Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wąsy są świetne. :d A co do modeliny, to ja takiej nie używałam. A po ile ja kupiłaś jak można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudne kolory w świetnej ilości;D A za ile? I gdzue?
    Muszę wypróbować ;***
    OOO,m też właśnie muszę sobie zrobić te wąsy ;D
    A co za piórka zrobiłaś? Pokaaaaaż ;D
    A wgl, to zapraszam do siebie na Nowy Post!

    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nawet nie słyszałam o takiej modelinie. :D Daj znać jak się sprawdza, jak tylko ją wypróbujesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam - A mogę się spytac o dokładną cenę? Jeśli nie tu to napisz ; karolcia10024@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam takiej modeliny, co więcej nigdy nawet nie słyszałam. Kolorki ma bardzo ładne. (:

    Dużo zdrówka Ci życzę! : >

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu na oczy ani na uszy jej nie spotkałam. Daj cynk na blogu i kilka tworów z niej. Ciekawa jestem jak się zachowuje.
    Ja szał na wąsy jakoś magicznie przespałam. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten kolor :D
    A takiej modeliny nigdy nie widziałam ; o

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wąsiki ;D Ja też mam pierścionek :DDD
    a kolorki są po prostu booooskie <3 Ale nigdy się z takową modeliną nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę tanio. Ja nigdzie nie mogę takiej znaleźc:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne koloryy, takie żywe ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wąsy:) Życzę zdrówka i szybkiego powrotu do formy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie fajne wąsiska ^^
    wpadnij ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowiej^^
    fajne wąsy;3
    a o modelinie nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi Love,

    Super post!
    You have a fabulous blog.
    We can follow each other if u want :)

    Have a great week!

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  18. Wąsofaza ;)
    nie widziałam takiej modleiny

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wąsiki :) Nie używałam, ale wygląda super ta modelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne wąsy. :D
    A tej modeliny nie używałam. Przetestuj ją i napisz nam o niej. ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze słyszę o takiej modelinie
    A wąsy cudne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo... To tanio ! A może akurat okaże się dobra? :D Jak wypróbujesz to mam nadzieję, że poinformujesz o efektach. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie nie wejdę tam wąsy xd
    A modeliny nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. moustache, każda modeliniarka ma je na koncie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha zgadzam się:) też ostatnio dołączyłam do tego grona, ale zdj. dodam troszkę później:D pink.bubbles Twoję są świetne:D

      Usuń
  25. Śliczne kolory modeliny.
    Zapraszam do nas na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ulala, ciekawe co z tego powstanie :)
    zapraszam do mnie, może dodamy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze mi się morzyło tworzenie z modeliny :)
    fajne wąsy!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wiem jaka jest ta modelina, ale skusiłabym się na nią patrząc na te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hehe, myślałam, że to patyczki Fimo haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Wracaj do zdrowia, a swoja drogą ja też teraz choruje. Wąsy piękne, a modelina ma świetne kolory, jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  31. Wąsy są śliczne. Modelina ma boskie kolorki;)
    Mam pytanie w jakiej cenie jedna paczka tej modelinki ?
    Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam do zabawy :) szczegóły tutaj: http://mazu-mazu.blogspot.com/2012/10/zaczynamy-zabawe.html

    OdpowiedzUsuń