poniedziałek, 9 lipca 2012

poniedziałkowe tutoriale nr 12

Cześć Dziewczyny!

To już trzeci i chyba na razie ostatni tutorial z serii angry birds :D
Na pewno jeszcze nie raz do nich powrócę bo bardzo przyjemnie lepi się takie figurki :)
Mam nadzieję że Wam się spodoba:)


Potrzebne materiały:
Przyda się również wykałaczka którą możemy sobie pomóc w doczepianiu małych elementów:)



Lepimy coś na kształt jajka ale trochę bardziej kanciastego, i do tego ryjek złożony z płaskiego kółeczka i małej wargi z cienkiego paseczka modeliny.


doklejamy to na środku pyszczka :D


Uszki: lepimy z dwóch zielonych kuleczek i przyklejamy na to dwie czarne płaskie kropki:)
Ja doklejałam wszystko wykałaczką


Oczka, zauważyłam że na większości zdjęć świnka ma zeza:D 
ale nie na wszystkich także decyzja należy do Was :D


i oczywiście brwi :) W trochę ciemniejszym odcieniu zieleni :)


Korona wycięta nożykiem z żółtej modeliny 


I nasz świń gotowy :D


Miłej zabawy! :)

17 komentarzy:

  1. dobre ! zajebiście to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz te tutorialki : D
    oby więcej było ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! Słynne świnki z angry birds :)
    Genialne, odwzorowane w 100%

    Pozdrawiam :*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam taki, tylko że nie spłaszczałam tylko zostawiłam kształt kulki i świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło ślicznie, ładnie wyglądały by takie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak słodko, świetnie ci do wyszło!
    czekam na następne tutoriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne !!! Fajna byłaby taka broszka np. do torby ;) Zapraszam do mnie, nowe posty ;))http://delicjeunatajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne. ; ) fajne robisz te tutoriale. : )

    jeśli będziesz chciała do mnie zajrzeć to zapraszam na moje candy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki świnek ! Super są te tutki, oglądam z ciekawością mimo, że ja akurat zupełnie nie z modelinowej bajki.
    Zapraszam na urodzinową rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. super! :)

    zapraszam do mnie ;3
    http://candybaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna świnka, chyba sama taką zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie :).
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - pojawił się nowy post ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, ale śmieszna :D
    Inspiracjie do tworzenia modelinkowych cudeniek, jak widać, można znaleźć wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń