środa, 19 kwietnia 2017

Girlanda balony z filcu



Cześć dziewczyny :) Mam nadzieję że święta spędziłyście w jak najlepszej atmosferze. U mnie w  tym roku minęły w ekspresowym tempie i były podwójnie męczące ale też bardzo przyjemnie. Pewnie dlatego walczę teraz z chwilowym spadkiem formy :)

Mam Wam dzisiaj do pokazania girlandę z baloników wykonanych z filcu na którą wykrój znajdziecie TUTAJ. Wykonanie jest bardzo proste ale nie ukrywam że zajmuję trochę czasu jeśli  pokusimy się o bardziej skomplikowane wzory.









Jeśli chodzi o podstawową wersję wystarczy odrysować wykrój, wyciąć 8 kawałków i zszyć je ze sobą. Doszywamy „zamknięcie” na spodzie i koszyczek. Ja poszłam na łatwiznę i pomogłam sobie maszyna :)

 Ostatnio mam fazę na filc i w planie mam jeszcze jedną girlandę tym razem może ze zwierzątkami. A Wam jak podobają się takie ozdoby?

50 komentarzy:

  1. Mi też święta minęły ekspresowo :) Piękne baloniki, super wykonanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszły :) z filcu podobają mi się torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają i to bardzo :) Rewelacyjne są te balony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękności :) Balonowy azyl! Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i zajmuje to trochę czasu, ale świetnie się prezentuje !
    Super pomysł na ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze :) jakbym miała dziecko, to bym taki balon mu zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne! podziwiam Twoją kreatywność :) pięknie wyglądają te balony! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wygląda, miałaś ciekawy pomysł :) Idealnie by nadawało się do pokoju dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda ! Szkoda że nie umiem szyć :( Bo zrobienie samemu czegoś takiego dopiero daje dużo satysfakcji

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Ale masz pomysły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyszły. Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze balony :-) Wyglądają naprawdę super...

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że naprawdę pięknie wyszło! Widać trud i cierpliwość włożoną w wykonanie tego dzieła :) Jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno nie można odmówić im oryginalności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i piękny efekt. Baloniki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudo :) Wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyszły, mam słabość do balonów... chciałabym takim kiedyś polecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne. Wyglądają bardzo ładnie i przyznaję, że to najładniejsza i najciekawsza girlanda jaką widziałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! ;) z filcem jest niezła robota..pamiętam jak sama robiłam biżuterie z filcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądają :D
    Bardzo fajne ozdoby :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jak zawsze! Bardzo podobają mi się te Twoje dzieła :) czekam na zwierzątka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł rewelacyjny... sobie tak wyobrażam je jako dekoracja np. na urodziny, a w środku jakieś niespodzianki, zagadki do rozwiązania na przykład
    Fajne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała ozdoba pobudzająca wyobraźnię dziecka. Świetnie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz talent ! Super to wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj świetne wyszły Ci te baloniki! Idealna ozdoba do domu :)
    Święta minęły rzeczywiście bardzo szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  27. ale urocze ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurcze, wyglądają cudownie! :D Niebanalna ozdoba do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz genialne pomysły - super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały pomysł! Urocze baloniki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł. :) Wyszło na prawdę pięknie i oryginalnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń