poniedziałek, 26 września 2011

Babeczki

Różowe babeczki ozdobione różyczkami,
 początkowo miały być kolczyki ale chyba powstaną z nich pierścionki :)







Mam jeszcze jedno ważne ogłoszenie, w środę 28 wybieram się na późne wakacje do Turcji. W związku z tym nie będzie mnie 2 października i nie będę mogła wylosować zwycięzcy Candy :) Bardzo za to wszystkich przepraszam i obiecuję że jak tylko wrócę 5 to będzie pierwsza sprawa którą się zajmę :) 

Przygotowałam też parę automatycznych postów na tydzień mojej nie obecności, mam nadzieje że wszystkie ładnie się dodadzą :D


14 komentarzy:

  1. babeczki cudne!
    Odpoczywaj w Turcji i ciesz się pobytem za granicą. Przywieź dużo zdjęć i pochwal się co ciekawego zobaczyłaś;) Candy się nie martw, co się odwlecze to nie uciecze;p
    A tak by the way, doszły do mnie dzisiaj kolczyczki zakupione u Ciebie;D Normalnie cud miód i orzeszki!;D Śliczniuchne są! Nie mogę się wręcz na nie napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj i ciesz się wakacjami! Zbieraj inspiracje i produkuj nowe pomysły!
    W jakim rejonie będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego wyjazdu do Turcji a babeczki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. babeczki są przesłodkie;)
    udanych wakacji!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą słodką tematykę ; )
    Cudne babeczki : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku :) A ten wzór babeczek niby robią wszyscy, ale jest tak uroczy, że nawet za dziesiątym razem zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnam,smakowite, a jestem na diecie ;)
    Miłego wypoczynku, Turcja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego i miłego pobytu :) Czemu wszyscy jeżdżą do tej Turcji ostatnio? :D
    A babeczki przesłodkie, te różyczki wyglądają jak z lukru plastycznego- zjadłoby się...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne babeczki ^^ udanej podróży... doładuj akumulatorki

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziutkie te babeczki :) I zazdroszczę podróży!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie, lepsze będą z nich pierścionki. :D Bardzo ładne, takie słodkie. :)

    OdpowiedzUsuń