piątek, 29 czerwca 2012

Koale :)

Cześć dziewczyny! 

Wczoraj wróciłam z Egiptu i pierwsze co zrobiłam to popędziłam do komputera zobaczyć co się dzieję w blogowym świecie :) Ślicznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze to bardzo motywujące! 
Wycieczka była bardzo udana, morze niesamowicie błękitne, rafy pięknie i kolorowe i chyba z każdym dniem było coraz cieplej :D 

Może niebawem podzielę się z Wami jakąś większą dawka wrażeń i prawdopodobnie zdjęć ale najpierw muszę ochłonąć i uporządkować wszystkie zaległe sprawy które nazbierały mi się przez ten tydzień :)

A dziś przedstawiam koale :D
niezwykle słodkie misie. Zdradzę Wam że jednym z moich największych marzeń jest przytulenie tego puchatego słodziaka :D





20 komentarzy:

  1. Oo matko, jakie słoooooooooooodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała przytulić tak śliczne zwierzątko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W Egipcie musiało być fantastycznie :)
    Koale są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne! Ja też uwielbiam misie koala :) Koniecznie wrzuć kilka zdjęć z Egiptu! Jestem bardzo ciekawa jak "to wszystko" wygląda ;)
    Pozdrawiam
    Dominika (wiwkawowka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak.Cudy jest Egipt. Właśnie za rok znów 2 raz jedziemy do Egiptu! Rafy śliczne. Nawet nurkowaliśmy ze statku. ;)
    Gooorąco.
    Śliczne koale.
    Pozdrawiam, Kamila z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie ! Też bym przytuliła koalę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są! ;)
    a ty szybko pokazuj zdjęcia z Egiptuu mm też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze przesłodkie misiaczki ! Czekamy na zdjęcia z niecierpliwością ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie słodkie te misie. : )
    też bym chciała być w Egipcie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje koale przypominają mi mojego pluszaka z dzieciństwa, koalę właśnie, która na tyłku miała rzep i w środku znajdowała się mała koala;)
    zapraszam do mnie na blogi;) i do ich obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołe te koale :) Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie dla twórców biżuterii "Wata cukrowa". Szczegóły na naszym blogu lub: http://www.facebook.com/retrokoralik

    OdpowiedzUsuń
  12. Sa świetne :) Bardzo fajny pomysł :) P.s Zostałaś otagowana przezemnie :)!!! http://letsmakingjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. słodziutkie te pandy ;33

    http://cherry-cookiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń