poniedziałek, 11 czerwca 2012

poniedziałkowe tutoriale nr 8

Cześć dziewczyny!
Wreszcie wzięłam się do roboty i mam dla Was tutorial!
Trochę mniej typowy bo nie z modeliny :D

Parę dni temu znalazłam w empiku prześliczne kokardki, jak tylko je zobaczyłam w mojej głowie zaczęło rodzić się  sto różnych sposobów jak je wykorzystać;p
Najbardziej napaliłam się na muffiny, 
niestety kokardki okazały się sporo za duże.Spowodowało to spory kryzys i bardzo zły humor :D
Postanowiłam nauczyć się robić takie kokardki i zawsze móc dopasować rozmiar :D

Dlatego dziś w roli głównej: wiązanie kokardy!


Potrzebna nam będzie: wstążka ( lepiej ćwiczy się na grubszej:D) i kawałek nitki w podobnym kolorze


przygotowujemy sobie ok 5 cm nitki i dłuższy kawałek wstążki
 

Przydadzą nam się nożyczki żaby przytrzymać kokardkę.
Pierwszym krokiem będzie uformowanie takiego kształtu: 


Obwiązujemy kokardkę nitką parę razy 


wiążemy luźno i staramy się nadać wstążce taki kształt żeby zaginała się do środka.
Można pomóc sobie wykałaczką :)


Kiedy uzyskamy pożądany kształt wiążemy mocno na supełek.


Obcinamy długi kawałek wstążki. 


Postrzępione boki możemy lekko pomalować lakierem do paznokci ( najlepiej bezbarwnym)
i obcinamy jak wyschną :)


Gotowa kokardka nadaję się idealnie do ozdabiania biżuterii. Ja moją wykorzystałam tak:


Mam nadzieję że tutorial Wam się przyda:D

Pozdrawiam i życzę miłej zabawy!








26 komentarzy:

  1. Świetny tutek, na pewno się przyda ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, a ja zmarnowałam 2 zł na kokardki ze sklepiku dla was ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wróciłaś do tego, co kochamy! :D a ja zapraszam na moje kulinarne poczynania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za info o tym tle :) i za iły komentarz :D a to tło to po prostu taka kartka czy talie pudełko ? :> pozdrawaimy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też na początku byłam zafascynowana tymi kokardkami w empiku, ale się jeszcze powstrzymałam przed kupnem, dlatego ten tutorial na pewno się przyda ! ;) Fajnie, że już powróciłaś do poniedziałkowych tutoriali ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tutek, już wiem do czego wykorzystam ;)
    Dziękuje za miły komentarz ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zawsze tak robię, tylko końce przypalam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przypalimy tylko troszkę to nie, ale jak się zapędzisz to pozostanie taki twardy koniec podobny do szkła, albo takiego lizaczka, nie wiem jak wytłumaczyć :)

      Usuń
  8. No pewnie , że się przyda - efekt suuuper ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł z tym lekierem ! :>
    pozdrawiamy, Blueberry !

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie Ci to wyszlło, gratuluję kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne kokardki! Muszę je koniecznie wypróbować :) Ciekawy pomysł z malowaniem lakierem końcówek. Ja zawsze je przypalałam, ale wiadomo, nie zawsze przypalisz tyle ile chcesz. A za co posłuży ta śliczna łyżeczka? Zawieszka? :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Dominika
    wiwkawowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze dziękuje za powrót poniedziałakowych , po drugie świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. przydatny tutorial. dzięki. ; )

    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super:) od pewnego czasu poluję na modelinę a tu proszę jakie inspiracje i tutki! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sposób na wiązanie kokardki:) na pewno skorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeej! Na prawdę, świetne! Właśnie zrobiłam pierwszą. Jest śliczna. Tek kupowałam w sklepik dla was.... przyznaję się, lepiej samemu robić. A ty po prostu to tak pokazujesz pięknie! *.* Aż miło popatrzeć. I dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Czasami widze miłe komentarze z Twojej strony.:3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny tutek! =D
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Super.. :) Zaraz biorę się do roboty ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny pomysł!

    Ps. Ktoś mógłby mi napisać jak doczepić takie kokardki np. pomiędzy biglem a kolczykiem (zawieszką z modeliny) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można by zahaczyć kółeczko montażowe o nitkę :)

      Usuń