środa, 20 czerwca 2012

kurczaczek :)

Dzisiaj zawieszka do telefonu, na specjalne zamówienie mojego chłopaka :) 

Okazuję się że w czwartek wyjeżdżam na wakacje do Egiptu :)
Prawdopodobnie nie będę miała tam dostępu do internetu ale zaplanowałam dla Was kilka automatycznych postów, łącznie z  poniedziałkowym tutorialem :D

A Wy jakie macie plany na wakacje? :)





I na koniec link do fajnego bloga DIY, widziałam tam super spodenki w panterkę :D
Szczerze mówiąc nie wiedziałam że można wyczarować taki fajny wzór samemu. Ja na pewno spróbuję :D
zapraszam do odwiedzania LINK

31 komentarzy:

  1. ten kurczaczek jest świetny :)) o ludzie cudowny <3 masz talent !Nie mogę się napatrzeć :D
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne ko ko :):) Życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurczak :D Życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos niesamowitego:) masz wielki talent , oczywiście obserwuje! Pięknie, pięknie, pięknie:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziutki kurczaczek:))) Udanych wakacji życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurak super! Broilerek - i z postury i z maści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kurczak! Do Egiptu?! Ja też chcę<3
    Udanej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, ten kurczak jest fajniejszy od mojego :)
    Udanych wakacji życzę :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki :)
    Planów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Byłabym, bardzo, bardzo wdzięczna za kliknięcie tego linku. Dziękuję! : )
    -> http://shinybox.pl/?ref=5078a2b <-

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczaczek jest prze słodki!
    Szczęśliwej podróży i udanego wypoczynku =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna zawieszka, nie mogę się doczekać tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny.
    Ja byłam w Maju w Egipcie!
    Powodzenia, bo w tym miesiącu będzie grzało. Jak ja byłam było 35-38 stopni. Mam nadzieję, że się nie spalisz. Miałam akurat hotel koło Morza Czerwonego. PIĘKNE RAFY KORALOWE! *.* Jak będziesz miała okazję to weź maskę do nurkowania, taka rurka. :D
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutki ! ja jadę do wisły . ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki ten kurczaczek! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczy ;))) pozdrawiam serdecznie ;*
    CLAUDIA TRISH

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny! *.* Ale zazdroszczę!

    Serdecznie zapraszam no konkurs, na moim blogu . Do wygrania wybrany ciuszek :))

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/06/giveaway-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  18. można dodawać automatyczne posty? O.o Kurczak boski :D

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze ;]

    Pozdrawiam, Aieaa.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kurczaczek jest super !!!!!!!!
    Zakochałam się w nim !!!!!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  21. kurak jest świetny!!


    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń