poniedziałek, 25 czerwca 2012

Poniedziałkowe tutoriale nr 10

Cześć bąbelki!

Dziś już 10 tutorial, wiem że to nie dużo ale można powiedzieć że to taka mała rocznica :)
Dlatego przygotowałam dla Was coś zabawnego :)

W zeszłe wakacje zapałałam niesamowita miłością do strącania świnek tymi kolorowymi ptakami :D
Dziś prezentuję chyba najbardziej popularnego z tej serii:



Potrzebujemy:


Formujemy dwie kulki na brzuszek


Kulamy je w łapkach tak długo aż biały wtopi się w czerwony ale zachowa okrągły kształt :)


Z żółtej modeliny lepimy dzióbek :D


Przyklejamy go na środku linii 2 kolorów :)
Czy ktoś też zauważył podobieństwo do pokeballa? :D


 Oczka :)


i najważniejsze złe brwi!


W przyklejaniu małych elementów możemy pomóc sobie delikatnie wykałaczką lub igłą :)


Jeszcze tylko piórka na głowie...


ogonek...



I gotowe :D


Mam nadzieję że podobał się Wam tutorial :)

Życzę miłej zabawy :)

35 komentarzy:

  1. Prześwietne ! Bardzo fajnie i realistycznie Ci wyszedł :) Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah, ale fajne ptaszysko. :D Świetnie Ci wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale maleństwo, a tak bardzo cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie ci wyszedł ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... zrobię takiego :) mogła byś zrobić jeszcze parę angry birds i jakieś świnki ? bardzo proszę :3
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno go wykonam z pomocą twojego tutorialu ! :* masz świetne tutoriale ! zapraszam do mnie : http://cherry-cookiess.blogspot.com/
    nowy blog, zapraszam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hmhm, idę go zrobić xD
    dzięki za ten tutorial
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  8. super ten kurczak :>
    wpadnij: mitotitoo.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem uzależniona od Angry Birdsów,hahaha.Świetny tutorial,Bird wyszedł jak prawidziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. kopia obrazka! świetny jest , a jaki wkurzony;p zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł właśnie zrobiłam, wyszło mi tak fajnie, znaczy mi się podoba, ŚWIETNE:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ;d ja bym nie potrafiła tak zrobić ;pp

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny!!Trzeba przyznac, ze masz talent i cierpliwosc do takich rzeczy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) Zostałaś nominowana do zabawy u mnie:) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, robiłam taki tylko że tą zieloną świnkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest bardzo jasno wytłumaczone,na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana, jestem zachwycona Twoim blogiem a przede wszystkim Twoją kreatywnościa, na pewno będę tu zerkała często, z racji mojego przyszłego zawodu, na pewno ten blog będzie dla mnie inspiracją :).
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie - pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki genialny tutorial!! Kocham Angry Birds i już nie mogę się doczekać kiedy go zrobię:D
    Może w następnym tutorialu zrobisz resztę postaci z tej gry?^^ To tylko taka sugestia
    Oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie: http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrób jeszcze inne tutoriale na postacie z tej gry, np. na zielone świnki ;D A co do ogólnie bloga to już obserwatorem jestem, a rzeczy z modeliny prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ZROBIŁAM i wyszedł mi:D
    Jesteś super, że wstawiłaś ten tutorial:D

    OdpowiedzUsuń
  23. i ten też świetnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham Birdsy! Genialny pomysł na tutoriale :D Znasz pata pony? Są w miarę proste i fajnie wychodzą ;)
    http://wikielectronics.net/wp-content/uploads/2012/07/several-types-of-Patapon.png

    OdpowiedzUsuń