środa, 13 czerwca 2012

Łyżeczka ze śmietanką

postanowiłam urozmaicić trocheę łyżeczkę z ostatniego posta i dodałam do niej słodka różową śmietankę. Nie mogłam zdecydować sie na kokardkę
 dlatego postanowiłam przymierzyć parę, która najlepsza? :D
 Dopiero zaczyna do mnie docierać że mam już wakacje, niestety wcześniej miałam za dużo nauki żeby coś zaplanować :) A jak u Was macie już jakieś pomysły? A może coś planowanego od dawna? :)

Dziś wyszedł mi jakiś długi post, ale żeby już was nie zanudzać postaram się sprężyć :D W przypływie dużej ilości wolnego  zaczęłam myśleć o założeniu 2 bloga.
 Zawsze chciałam mieć bloga kosmetycznego jednak studia i blog modelinowy ograniczyły mi czas. Co o tym myślicie? Zainteresowały by Was recenzje kosmetyczne? :)










32 komentarze:

  1. 2 ! bo dzięki niej bita śmietana jest widoczna ! ;) a z czego robiszbitą śmietane ? z silikonu? bo przyznaję efekt jest taki że wygląda jakby to był krem to muffinki do jedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się druga podoba, a ten blog kosmetyczny to fantastyczny pomysł! uwielbiam takie blogi :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 2 najlepsza :)
    Śliczne :)
    I dzięki Tobie też już umiem takie kokardki robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna w każdej wersji ;)
    A co do bloga to niezły pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł a ta smietanka jest taka realistyczna :) ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga wygląda najbardziej realistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem.Medal za krem na łyżeczce się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. wg mnie ostatnia propozycja najlepsza^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Osiołkowi w żłoby dano! Trudna decyzja ale dla mnie 3. Pianki bezkonkurencyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo teraz to poszalałaś :) ta łyżeczka jest mega urocza :) a co do bloga kosmetycznego hmm czy ja wiem ;)) poczytać bym poczytała :) jak każda dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się najbardziej podoba z fioletową kokardką :)

    może dlatego, że fiolet to mój ulubiony kolor .

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiśćie najbardziej podoba mi się druga, taka prosta i nieprzeładowana. Poza tym ślicznie wyszedł Ci krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie przeuroczy wisiorek ! Genialne kolory :) Pozdrawaiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna śmietanka. Mi najbardziej podoba się 2 wersja z jasno różową kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała zawieszka:D.
    pozdrawiam serdecznie + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie by na pewno zainteresowały :) Lubie nowinki kosmetyczne. A z kokardek najbardziej podoba mi się ta druga - bardzo jasny, delikatny róż. Zawieszka jest naprawdę śliczna!
    Pozdrawiam,
    Dominika (wiwkawowka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, nie znam się na tym za bardzo i możliwe,że to ja coś źle ustawiłam ;) Mam nadzieję, że to nie będzie się zbyt często powtarzało :)
    Dominika (wiwkawowka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku! jaki ładny wisiorek!?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajne <3
    a zrobisz coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo <3 WŁAśnie mój blog wrócił do życia !:D
    Wejdź oceń zmiany! Jest niebo lepiej :D
    Pozdrawiam MiAa .. i jeśli mmożesz poleć mnie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 i 4 opcja najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń